divendres, 12 de setembre del 2014

Comencem a publicar / Empezamos a publicar

   Si alguna cosa té la maternitat per a una boja de les manualitats és que tot el que creas a partir de llavors té molt a veure amb el teu fill. I això és el que m'ha passat a mi. 

   Es per això que començo la meva primera entrada amb alguna cosa indispensable a la meva bossa; una funda ideal per portar tota la documentació sanitària. 
   Tenen dos butxaques, una gran on hi guardo el carnet de salut i una altra més petita al costat oposat per a la targeta sanitària i petita documentació (en el meu cas hi guardo el paper que em donen amb la data i hora de la següent visita) 

Espero que us agradi.


***** *****

   Si algo tiene la maternidad para una loca de las manualidades es que todo lo que creas a partir de entonces tiene mucho que ver con tu hijo. Y eso es lo que me ha sucedido a mi.

   Por eso empiezo mi primera entrada con algo indispensable en mi bolso; una funda ideal para llevar toda la documentación sanitaria. 
   Tienen dos solapas, una grande donde guardo el carnet de salut i otra más pequeña en el lado opuesto para la tarjeta sanitaria y pequeña documentación (en mi caso guardo el papel que me dan con la fecha y hora de la siguiente visita)

Espero que os guste.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracias por tu comentario

Blogging tips