dijous, 18 de setembre del 2014

NECESSER ÍNTIM / NECESER ÍNTIMO

   Aquest va ser un dels meus primers treballs quan em vaig comprar la màquina de cosir, i és que sóc d'aquestes que "en els meus dies" he d'amagar com puc la compresa o portar la bossa sencera al bany ;)
Però això s'ha acabat! Ara vaig super tranquila amb el meu necesser, i a més a més no ocupa gens d'espai!!

Espero que us agradi


***** *****

   Este fue uno de mis primeros trabajos cuando me compré la máquina de coser, y es que soy de esas que "en mis días" tengo que esconder como puedo la compresa o llevarme el bolso entero al baño ;)
   Pero esto se acabó! Ara voy súper tranquila con mi neceser, y es que además no ocupa nada de espacio!!

Espero que os guste

facebook










1 comentari:

  1. Sería perfecto que pusieras como lo has hecho: materiales, medidas, paso a paso.

    ResponElimina

Gracias por tu comentario

Blogging tips